Nowego początek?



Kiedyś od osoby, którą ceniłam pod wieloma względami, usłyszałam (i chociaż w głębi serca  nadal ją cenie, to skumulowany żal nie pozwala mi mówić o niej w czasie teraźniejszym) że nie jestem tą osobą, która czyta blogi... Nasuwa się zatem pytanie, co jest złego w czytaniu blogów? Tym samym, czy pisanie bloga jest gorsze aniżeli ich czytanie? Rozumiem czerpanie jedynie wiedzy z tego źródła informacji... Ale przecież nie każdy jest książkoholikiem. Czy pisząc właśnie teraz, dla siebie, dla was od serca popełniam coś, co dyskwalifikuje mnie do bycia tą mądrą, ambitną dwudziestoparoletnią dziewczyną, za jaką uważała mnie wcześniej wspomniana osoba? Absolutnie nie! Pisanie to pasja, forma przekazu, wyrażanie siebie i własnej osobowości. Czyż nie byłoby wszystkim łatwiej, gdyby każdy mógł w ten sposób wyrazić siebie, zmyć stres całego dnia, tygodnia, a może nawet zapomnieć o problemach i zaleczyć rany, które tkwią w nas od lat, a tym samym pomóc innym? Tym bardziej że pisząc, niekiedy jest  łatwiej wprost wyrazić to, co naprawdę się czuję — chociaż mam świadomość tego, iż nie każdy ma odwagę by to później opublikować i udostępnić milionom ludzi. Na szczęście znalazłam tę odwagę, tym bardziej że nie jestem dobrą mówczynią. Raczej szarą myszką, która zazwyczaj myśli dwa razy zanim coś powie, jednak gdy tylko zaczai się na nią złowrogi kot, potraf pokazać pazurki i zapomnieć o ograniczaniach, tym samym nie zważa na słowa... Co w rezultacie prowadzi do niewyobrażalnych konsekwencji...

Tak, to właśnie ja. Dziewczyna uwikłana w nieustającą walkę szczurów, studiująca dwa kierunki i walcząca o swoje marzenia,

Powodem mojej obecności wśród blogerskiej społeczności jest podzielenie się z wami niezbędnymi radami i trikami przetrwania oraz ułatwienia sobie życia na każdym etapie studiów. A także podzielenie się cząstką mojego życia, znajdziecie zatem tu elementy lifestylu. Przecież samymi studiami i pracą człowiek nie żyje... Prawdaż? Przynajmniej ja staram się znaleźć coś, co powoli otrzeźwić umysł. Mam nadzieję, iż blogowanie będzie moją kolejną odskocznią od szarej rzeczywistości. 

Witajcie :) 

8 komentarzy:

  1. Widzę w podtytule słowo "książki", więc automatycznie świecą mi się oczy i zostawiam obserwację^^

    Powodzenia w prowadzeniu bloga! :)
    Pozdrawiam, Niedoskonała.

    artystycznie-specyficznie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Twój pomysł bardzo mi się podoba :) Jestem ciekawa realizacji :) Mam już dla Ciebie pierwszą radę - rób więcej akapitów. Jak dla mnie wtedy o wiele wygodniej się czyta :)

    Zapraszam do mnie i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cenna rada z pewnością ją wdrożę w przyszłych postach :)

      Usuń
  3. Obserwuję! Sama jestem studentką i jestem ciekawa czy odnajdę u Ciebie coś dla siebie ;)

    Pozdrawiam,
    www.ksiazkowapasja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie chodzę na studia ale chętnie poczytam co tam na studiach się dzieje. Witaj i powodzenia w blogosferze.

    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zaczynam swój pierwszy rok studiów od jutra! Z pewnością przydadzą mi się Twoje wskazówki. :) Muszę przyznać, że bardzo ciekawy pomysł na bloga. Pozdrawiam serdecznie i zostaję na dłużej!
    slowozapisane.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Życzę w takim razie powodzenia i samych piątek w USOS-ie :)

      Usuń
  6. Wczoraj po raz pierwszy poszłam na zajęcia i nadal nie wiem, co mam o tym wszystkim myśleć. Z jednej strony jestem podekscytowana, z drugiej nie mam pojęcia czy się w tym wszystkim odnajdę. Na myśl, że kiedyś jeszcze czeka mnie wizyta w dziekanacie mam ochotę gdzieś uciec :/

    A przy okazji: bardzo ładny blog! Oczywiście obserwuję i czekam na kolejne posty

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Pisane przez Studentkę , Blogger